CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

aku gadis bunga

aku gadis bunga

mukadimah kata


Perjalanan Hidup Menuju Abadi~

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, November 9, 2012

bubye f0rm2~

...assalamualaikum...
huwaaaa~ sedihnya. aku dah nak naik form3! PMR. nervous. nervous. hari tue aku kta aku nk brubah, yes! abseloutely! aq tak berubah kerana sesiapa. aq berubah kerana ALLAH. semua tue utk masa depan aku. takde kaitan dengan yg HIDUP atau yg MATI. so, tak payah kutuk aku, okey? dalam hidup ni, aku perlukan petunjuk ALLAH. dan Allah sentiasa ada dengan aku. begitu jugak org laen... okey, tutup babak ni. aku rasa cam nk teriak pulak! Huuuuuu~
minggu ni macam2 jadi. hari tue diorang buat jamuan kelas. haha. aku ingat nk sponsor kek. tapi, aku pergi skolah awal pulak, tak jadi nak bawak! kehkeh. sekadar bawak snek. humm.. ni aku tules saje2 aje. boring. gambar masa jamuan tu nanti aku upload. untuk entry yg seterusnya..

No comments:

Post a Comment

Mungkin anda berminat..